zarządzanie-finansami

header-kurs-2

“Z Wiarą O Finansach” – Internetowy Kurs Zarządzania Finansami

Prowadzony od wielu lat Kurs pomógł tysiącom osób, na całym świecie
• unikać najbardziej powszechnych błędów w dziedzinie finansów,
• wypracować drogę wyjścia z długów,
• stworzyć dobrze działający budżet domowy,
• zaplanować rozsądny system oszczędzania, inwestowania i obdarowywania,
• przekazać dzieciom podstawowe umiejętności zarządzania finansami,
• pogłębić rozumienie znaczenia pracy i wieczności,
• dążyć do wolności finansowej,
• uwolnić się od niepotrzebnych zmartwień.

Obecnie, dzięki platformie internetowej, kurs jest dostępny dla każdego.

> można poznać biblijne zasady zarządzania pieniędzmi,
> usłyszeć świadectwa ludzi, którzy je stosują,
> otrzymać konkretne wskazówki.
> poprzez praktyczne ćwiczenia,
> studium Słowa Bożego,
> dzięki wsparciu modlitewnemu oraz konsultacjom

…można stać się mądrym i wiernym zarządcą finansów.

Jeżeli…

nie wiesz jak poradzić sobie ze swoimi długami
nie masz pomysłu na prowadzenie swojego domowego budżetu
nie ufasz Bogu, że troszczy się o Twoje pieniądze,
żyjesz w stałym poczuciu niedostatku i niepewności,
jesteś sfrustrowany sytuacją swoich finansów,

…to prawdopodobnie Kurs “Z Wiarą O Finansach” jest dobry dla Ciebie !

W ramach programu nauczysz się m.in :

jak sprawnie zarządzać finansami
jak radzić sobie z długami
jak planować budżet domowy, żeby starczało Ci na płacenie zobowiązań i zaspokojnie potrzeb
jak uczyć dzieci obchodzenia się z pieniędzmi
przekonasz się jak dawanie dziesięciny otwiera drzwi do życia w obfitości
w sprawach finansowych doświadczasz nowej ufności do Boga

Zobacz fragmenty materiałów na video, które stanowią integralną część Kursu.

Kurs “Z Wiarą O Finansach” jest realizowany w trakcie 11 modułów warsztatowych, które odbywają się raz w tygodniu.

Ażeby uzyskać informacje o metodzie prowadzenia zajęć, wymagania techniczne, materiały edukacyjne oraz koszt prosimy kliknąć w odpowiednią zakładkę poniżej
  • Wojciech Nowicki – trener biznesu, doradca w zakresie zarządzania finansami. Współautor książki „Uzdrowienie Finansów” oraz programu szkoleniowego na DVD „’Twoje’ pieniądze”, konsultant Kompasu Kariery.
  • Krzysztof Najdowski – projektant szkoleń, edukator, autor chrześcijańskich programów rozwojowych.

Cały program jest prowadzony przez Internet (sesje na żywo oraz nagrania wideo) i jest realizowany poprzez uczestnictwo:

1) w webinarach tematycznych (10 x 60 minut) – 2) ćwiczeniach indywidulanych, – 3) forum dyskusyjnym.

1. WEBINARY- Podczas webinarów, omawiane będą, w formie wykładów, główne zagadnienia Kursu. W trakcie spotkań uczestnicy mają możliwość zadawania pytań, komentowania oraz wykonywania krótkich ćwiczeń.

2. ĆWICZENIA INDYWIDUALNE-Ćwiczenia indywidualne są wykonywane pomiędzy głównymi sesjami, w dogodnym dla uczestników czasie. Uczestnicy otrzymują Zeszyty Ćwiczeń.Każdy zarejestrowany uczestnik otrzymuje indywidualny dostęp do materiałów wideo oraz do tekstów, które są dostępne, do odtwarzania oraz do pobrania, na dedykowanej stronie. Dostęp do wszystkich materiałów (włącznie z webinarami) będzie możliwy również po zakończeniu seminarium (w dowolnym czasie, przez okres dwóch miesięcy od zakończenia seminarium)

3. FORUM DYSKUSYJNE – Na czas trwania Kursu jest uruchomione forum dyskusyjne uczestników, na którym będzie można umieszczać pytania, komentarze oraz uwagi związane z przerabianymi zagadnieniami.

Do udziału w programie wystarczy posiadanie komputera z przeglądarka internetową (najlepiej z najbardziej aktualną jej wersją) oraz podłączonymi głośnikami (albo słuchawkami). To wszystko!

Aby móc uczestniczyć w Kursie należy zaopatrzyć się w Podręcznik Uczestnika  oraz Zeszyt Zastosowań Praktycznych.

materialy-foto

Dzięki wykorzystywanej przez nas technologii komunikowania się przez internet, program oferowany jest dla uczestników mieszkających na terenie Polsce jak i dla Polaków zagranicą.
Ze względu na odmienne warunki ekonomiczne, sposoby rozliczania się, oraz na różnice strefy czasowej Kurs realizujemy w dwóch grupach programowych. Dla osób mieszkających na terenie Polski oraz dla Polonii.
Koszt uczestnictwa w Kursie dla osoby zamieszkujących w Polsce wynosi 330 zł [Regularna cena Kursu wynosi 180 $ /160 Euro]

Pakiet dla małżeństwa przewiduje 50% zniżki dla małżonka/i
czyli cena pakietu dla małżeństwa wynosi 490 zł

W cenę wliczone jest:
+Udział w 11 Webinarach, czyli raz w tygodniu spotkanie z instruktorem, na żywo przez internet
+Całoroszna dostęp do Platformy e-learningowej z materiałami szkoleniowymi w formie nagrań wideo, PDF oraz Exel
+Dostęp do Forum uczestników, czyli miejsce na pytania, komentarze, konsultacje
+Podręcznik Uczestnika oraz Zeszyt Zastosowań Praktycznych
+Wysyłka materiałów edukacyjnych

 

Z_Wiarą_O_Finansach_Logo

Przyjmujemy Zgłoszenia

Termin najbliższego Kursu

27 października 2021

przyjmujemy już zgłoszenia

Klikając na przycisk ‘Zgłaszam Się Na Kurs” przejdziesz na stronę zakupową kursu.

Co mówią uczestnicy o zmianach jakie wniósł
Internetowy Kurs Zarządzania Finansami

„Kurs zmienia myślenie na temat pieniędzy, biznesu i obecności w tym wszystkim Pana Boga. Pomagając ogarnąć finanse, pomaga ogarnąć życie i wszystkie inne jego aspekty”

 „Całkowicie zmieniło się moje podejście do zarabiania, zarządzania pieniędzmi.
Widzę interwencję Boga w moje życie. To, co się dzieje w firmie, którą prowadzę (po przekazaniu własności na Boga) jest nie do opisania.”

 „Kurs działa budująco i wspiera do działania, ponieważ bardzo obrazowo pokazuje,
co powinniśmy robić i jak zarządzać tym, co Bóg nam daje.”

 „Żadne profesjonalne szkolenie w bankach, w których pracowałam nie dało mi takiej wiedzy, jak to, co przerobiliśmy do tej pory na kursie.”

 „Kurs daje wiele pokoju, pokazuje jak mądrze spojrzeć na swoje finanse…
wiele systematyzuje w życiu małżeńskim. Nie myślałam, że mi nawet pomoże pewne narzędzia wykorzystać w wychowaniu dzieci.”

“Jeśli mógłbym zarekomendować kurs to warto, bo spojrzałem na dziedzinę finansów oczyma Boga. Do tej pory tę dziedzinę zachowywałem dla siebie, myślałem że sobie sam poradzę.

„Teraz wiem, że musze wszystko oddać Jemu. Ponadto kurs pozwolił mi wyjść z debetu na koncie. Porządkuję obecnie sferę pracy, zobaczyłem że dłużej nie mogę być nieuczciwy i nie wykonywać sumiennie swojej pracy.” Grzegorz.

“Nauczyłam się modlić o taką pracę do jakiej Bóg nas uzdolnił, aby szanować pracodawcę takim jakim jest”. Marta

“Lubię tę „apteczną” księgowość, uwielbiam krótkie ok. 10 min filmiki instruktażowe; kocham Słowo Boże, te fiszki z cytatami noszę w torebce, zaglądam na czerwonym świetle, w czasie przerwy śniadaniowej, praktyczne, tekturowe, trwałe w użyciu; lubię też refleksje autorów”. Justyna.

“Fajne jest to, ze zawsze możemy wrócić do „przerobionych” kwestii. Bogu dziękujemy za ten kurs. Rozważam dalsze zaangażowanie się w edukacje finansową Crown.” Magda.

 “Zagadnienia kursowe tłumaczone bardzo przystępnie”. Stanisław

” Moje korzyści jakie uzyskałam w wyniku zainwestowania swojego wysiłku, czasu i pieniędzy w ten kurs to : Zmiana myślenia o posiadaniu. W miejsce „pragnę mieć” pojawia się coraz częściej „Czy tego byś chciał, Panie Boże?” Zyskaliśmy wiedzę o skali naszych wydatków i potrzeb. Niesamowita zmiana – pragnienie dawania i decyzja, że będzie dziesięcina. Czuję, że jesteśmy na dobrej, choć mozolnej i niełatwej dla nas drodze do finansowej wolności!”  Maja

Przyjmujemy Zgłoszenia

Termin najbliższego Kursu

27 października 2021

przyjmujemy już zgłoszenia

Klikając na przycisk ‘Zgłaszam Się Na Kurs” przejdziesz na stronę zakupową kursu.

Postanowienia ogólne
1. Sklep internetowy [dalej „Sklep”] prowadzi sprzedaż detaliczną przez Właściciela Sklepu za pośrednictwem internetu, na podstawie niniejszego Regulaminu [dalej „Regulamin”].

2. Właścicielem Sklepu jest:

InPlus Edukacja Spółka z o.o.
ul.Brzozowa 13,
62-010 Pobiedziska
NIP 7773316482; REGON 369940987

3. Ilekroć w dokumencie pojawia się pojęcie Konsument – oznacza ono osobę fizyczną dokonującą czynności prawnej niezwiązanej bezpośrednio z jej działalnością gospodarczą lub zawodową.

4. Regulamin jest integralną częścią umowy sprzedaży zawieranej z klientem.

5. Warunkiem zawarcia umowy sprzedaży jest akceptacja Regulaminu przez klienta w toku składania zamówienia poprzez zaznaczenie odpowiedniego pola w formularzu.

6. Ceny podane w Sklepie są cenami brutto .

7. Towary dostępne w Sklepie są wolne od wad fizycznych i prawnych.

§2
Zamówienia
1. Zamówienia można składać w następujący sposób:

poprzez formularz dostępny na stronie internetowej Sklepu,
e-mailem na adres dostępny na stronie internetowej Sklepu,
telefonicznie na numery przeznaczone do składania zamówień, dostępne na stronie internetowej Sklepu w zakładce Kontakt.

2. Warunkiem realizacji zamówienia jest podanie przez klienta danych pozwalających na weryfikację klienta i odbiorcy towaru. Sklep potwierdza przyjęcie zamówienia e-mailem lub telefonicznie.

3. Dla stron wiążące są informacje zawarte na stronie internetowej Sklepu przy kupowanym towarze w momencie złożenia zamówienia, w szczególności: cena, charakterystyka towaru, jego cechy, elementy wchodzące w skład zestawu, termin i sposób dostawy.

4. Informacje znajdujące się na stronie internetowej Sklepu nie stanowią oferty w rozumieniu Kodeksu Cywilnego. klient składając zamówienie składa ofertę zakupu określonego towaru. Do zawarcia umowy sprzedaży dochodzi z chwilą potwierdzenia przez Sprzedawcę przyjęcia Zamówienia do realizacji.

§3
Płatności
1. Klient ma do wyboru formy płatności określone w zakładce Formy płatności.

2. Ceny przesyłek określone są w cenniku dostawy.

3. Warunkiem wydania towaru jest zapłata za towar i przesyłkę.

§4
Wysyłka towaru
1. Zamówiony towar Sklep wysyła za pośrednictwem firm wysyłkowych (np. Poczty Polskiej lub firmy kurierskiej) lub udostępnia do odbioru przez klienta w siedzibie firmy.

1. a. W przypadku gdy produktem jest Kurs Internetowy, kupujący otrzymuje login i hasło, jako dane dostępowe do platformy e-learningowej, na której znajdują się materiały edukacyjne. Dane dostępowe są wysyłane, na podany podczas płatności adres emailowy, w ciągu 7 dni od daty zaksięgowania wpłaty, ale nie później niż jeden dzień przed planowanym rozpoczęciem Kursu.

2. W przypadku płatności za pomocą karty płatniczej, termin realizacji zamówienia jest liczony od chwili pozytywnej autoryzacji transakcji.

3. W przypadku płatności w inny sposób niż za pobraniem, termin wysyłki wydłuża się o okres pomiędzy złożeniem zamówienia, a datą zaksięgowania należności na rachunku bankowym Sklepu.

4. Termin wysyłki zakupionych Produktów wynosi od jednego do pięciu dni roboczych tj. dni od poniedziałku do piątku, liczonych od daty złożenia zamówienia.Dostawa zamówionych Towarów odbywa się przesyłką za pośrednictwem Poczty Polskiej w terminie 14 dni.

2. W przypadku płatności za pomocą karty płatniczej, termin realizacji zamówienia jest liczony od chwili pozytywnej autoryzacji transakcji.

3. W przypadku płatności w inny sposób niż za pobraniem, termin wysyłki wydłuża się o okres pomiędzy złożeniem zamówienia, a datą zaksięgowania należności na rachunku bankowym Sklepu.

§5
Reklamacje
1. W przypadku niezgodności towaru z umową Klient powinien odesłać do Sklepu, na koszt Sklepu, reklamowany towar wraz z opisem niezgodności.

2. Sklep ustosunkowuje się do reklamacji klienta w terminie 14 dni od momentu otrzymania reklamacji.

3. Gdy realizacja uzasadnionej reklamacji wiąże się z wysłaniem Klientowi nowego towaru bądź usunięcia niezgodności, koszty dostaw ponosi Sklep.

4. Sprzedawca zastrzega, że różnice dotyczące zdjęć Towarów, a wynikające z indywidualnych ustawień komputera danego klienta (kolor, proporcje itd.) nie mogą być podstawą do reklamacji towaru.

§6
Prawo odstąpienia od umowy
1. Na podstawie Ustawy o ochronie niektórych praw konsumentów oraz o odpowiedzialności za szkodę wyrządzoną przez produkt niebezpieczny z dnia 2 marca 2000 r. klient będący Konsumentem ma prawo odstąpienia od umowy.

2. Klient będący Konsumentem może odstąpić od umowy sprzedaży bez podania przyczyn, składając stosowne oświadczenie na piśmie w terminie 14 (czternaście) dni od dnia dostawy. Do zachowania tego terminu wystarczy wysłanie oświadczenia przed jego upływem.

3. W razie skutecznego odstąpienia od umowy sprzedaży, umowa jest uważana za niezawartą. klient zobowiązany jest do zwrotu zakupionego towaru, niezwłocznie, nie później niż w terminie 14 (czternaście) dni.

4. W terminie 14 dni od odstąpienia przez klienta od umowy Właściciel Sklepu zwraca klientowi zapłaconą kwotę.

5. Prawo odstąpienia nie przysługuje klientowi w przypadkach określonych w ustawie, o której mowa w ust. 1 powyżej, a więc w przypadkach:

świadczenia usług rozpoczętego, za zgoda Konsumenta, przed upływem 14 dni od dnia zawarcia umowy;
dotyczących nagrań audialnych i wizualnych oraz zapisanych na informatycznych nośnikach danych po usunięciu przez Konsumenta ich oryginalnego opakowania;
umów dotyczących świadczeń, za które cena lub wynagrodzenie zależy wyłącznie od ruchu cen na rynku finansowym;
świadczeń o właściwościach określonych przez konsumenta w złożonym przez niego zamówienia lub ściśle związanych z jego osobną;
świadczeń, które z uwagi na ich charakter nie mogą zostać zwrócone lub których przedmiot ulega szybkiemu zepsuciu;
dostarczania prasy;
usług w zakresie gier hazardowych.

§7
Przetwarzanie danych i ochrona prywatności
1. Administratorem danych osobowych jest Właściciel Sklepu.

2. Dane osobowe przekazane Właścicielowi Sklepu podawane są dobrowolnie, z tym jednak zastrzeżeniem, że niepodanie określonych tych danych uniemożliwia złożenie i realizację zamówienia klienta.

3. Klient może również wyrazić odrębną zgodę na otrzymywanie od Sklepu materiałów reklamowo – promocyjnych, w tym biuletynu handlowego.

4. Klient ma prawo dostępu do swoich danych osobowych oraz ich poprawiania, żądania zaprzestania ich przetwarzania oraz sprzeciwu wobec ich przetwarzania.

5. Dane przetwarzane są w celu realizacji Usług (udział w programach szkoleniowych, nabycie materiałów szkoleniowych, udział w webinariach, a także w przypadkach, gdy jest to niezbędne dla wypełnienia prawnie usprawiedliwionych celów WN, jako Administratora Danych.

Administrator danych dokłada wszelkich starań, aby chronić dane osobowe Użytkowników przed nieuprawnionym dostępem do nich osób trzecich.

Dane, o których mowa powyżej chronione są zgodnie z obowiązującymi przepisami przy wykorzystaniu najlepszych, zabezpieczeń technicznych, w tym m.in. serwer na którym znajduje się oprogramowanie, znajduje się w zabezpieczonym, stale monitorowanym, specjalnie do tego przeznaczonym pomieszczeniu. Dane są przechowywane i przetwarzane z wykorzystaniem bezpiecznych mechanizmów ochrony przekazywania/przesyłu informacji o danych osobowych. Transmisja informacji o danych osobowych odbywa się w protokole SSL (Secure Socket Layer v3). Metoda ta polega na kodowaniu i dekodowaniu danych pomiędzy przeglądarką klienta a serwerem. SSL szyfruje, uwierzytelnia i zapewnia integralność wiadomości.

Dane przechowywane są na serwerach eTechnologie Sp. z o.o. ul. Filaretów 8/1 71-162 Szczecin NIP: 8513164366, z którego Właściciel Sklepu ma zawartą Umowę powierzenia przetwarzania danych osobowych

§8
Własność intelektualna
1. Zabrania się wykorzystywania jakichkolwiek materiałów publikowanych na stronie internetowej Sklepu (w tym zdjęć i opisów towarów) bez pisemnej zgody Sklepu.

§9
Wejście w życie i zmiany Regulaminu
1. Niniejszy Regulamin wchodzi w życie z dniem publikacji na stronie internetowej Sklepu.

2. Niniejszy Regulamin może zostać zmieniony, a informacja o zmianach Regulaminu zostanie przesłana klientom na adres e-mail wskazany w zamówieniu na 14 dni przed wejściem w życie zmienionego Regulaminu.

3. Dodatkowo zmiany Regulaminu zostaną opublikowane na stronie Sklepu na 14 dni przed wejściem w życie nowego Regulaminu.

4. Wszystkie zamówienia przyjęte przez Właściciela Sklepu do realizacji przed dniem zmiany Regulaminu są realizowane na podstawie regulaminu, który obowiązywał w dniu składania zamówienia przez klienta.

5. W razie, gdy klient nie akceptuje nowej treści Regulaminu obowiązany jest zawiadomić o tym fakcie Właściciela Sklepu w ciągu 14 dni od daty poinformowania o zmianie Regulaminu.

OBOWIĄZEK INFORMACYJNY RODO

OBOWIĄZEK INFORMACYJNY RODO

KTO JEST ADMINISTRATOREM DANYCH OSOBOWYCH?

Administratorem, czyli podmiotem decydującym o tym, jak będą wykorzystywane Twoje dane osobowe, jest Spółka InPlus Edukacja Spółka z o.o.
ul.Brzozowa 13, 62-010 Pobiedziska NIP 7773316482; REGON 369940987 – administrator bloga/portalu dostępnego pod adresem www.e-kurs.com.pl

JAK UZYSKAĆ WIĘCEJ INFORMACJI O PRZECHOWYWANIU I PRZETWARZANIU TWOICH DANYCH OSOBOWYCH?

E-mail kontaktowy: biuro (at) edukacja-finansowa.net

SKĄD POCHODZĄ TWOJE DANE?

Pochodzą głównie z dwóch kanałów.

1. Kontaktując się poprzez formularz kontaktowy na stronie www.e-kurs.com.pl wymagane jest podanie imienia, nazwiska oraz adresu e-mail.

2. Drugim kanałem to zapis na webinarium. Wpisując swój e-mail oraz imię w formularzu zapisu na webinarium wtyczka MailPoet/Purelevrage obsługująca wysyłkę mailingu zapisuje adres e-mail oraz imię w bazie danych.

JAKI JEST CEL PRZECHOWYWANIA I PRZETWARZANIA TWOICH DANYCH OSOBOWYCH?

Twoje dane osobowe są przechowywane i przetwarzane w celach:

  • kontaktowania się z Tobą w odpowiedzi na zapytanie przesłane do nas przy pomocy formularza kontaktowego;
  • wysyłki danych dostępowych do webinaria oraz informacji o naszych programach szkoleniowych;

Ponad dzięki Cookies narzędzie analityczne Google Analytics będzie gromadziło dane na temat Twoich odwiedzin na stronie E-kurs.com.pl.

CZY MUSISZ PODAĆ SWOJE DANE OSOBOWE?

Nie ma takiej potrzeby. Swoje dane podajesz nam dobrowolnie w poszczególnych przypadkach: jeśli chcesz skontaktować się z nami przez formularz kontaktowy lub zapisujesz się dobrowolnie na webinaria.

KIEDY MOŻESZ WYCOFAĆ SWOJĄ ZGODĘ NA PRZECHOWYWANIE I/LUB PRZETWARZANIE TWOICH DANYCH OSOBOWYCH?

Zgodę na przetwarzanie danych osobowych, możesz wycofać w dowolnym momencie.

W przypadku nawiązania kontaktu poprzez formularz kontaktowy lub poprzez adres e-mail (biuro [at] edukacja-finansowa.net) prosimy od razu o dopisanie na końcu wiadomości, by po udzieleniu odpowiedzi Państwa mail został skasowany z naszego serwera – tym samym nie będziemy go przechowywać na serwerze poczty.

W przypadku zapisania się na subskrypcję webinaria w każdej wysłanej wiadomości o webinariach, w jego stopce można anulować subskrypcję. Subskrybenci, którzy wypiszą się samodzielnie z  webiariów zostaną trwale wykasowani z naszej bazy danych.

W przypadku plików ciasteczek (cookies) należy wyczyścić pliki w przeglądarce, której używasz i wyłączyć je dla strony www.edukacja-finansowa.net. Dla przeglądarki Chrome informacje o tej procedurze znajdują się tutaj, dla przeglądarki Mozilla Firefox – tutaj, dla przeglądarki Opera – tutaj, a dla Windows Internet Explorer – tutaj.

JAKIE MASZ UPRAWNIENIA WOBEC ADMINISTRATORA DANYCH OSOBOWYCH W ZAKRESIE PRZETWARZANYCH DANYCH?

Administrator gwarantuje spełnienie wszystkich Twoich praw wynikających z ogólnego rozporządzenia o ochronie danych, tj. prawo dostępu, sprostowania oraz usunięcia Twoich danych, ograniczenia ich przetwarzania, prawo do ich przenoszenia, niepodlegania zautomatyzowanemu podejmowaniu decyzji, w tym profilowaniu, a także prawo do wyrażenia sprzeciwu wobec przetwarzania Twoich danych osobowych.

KOMU UDOSTĘPNIAMY TWOJE DANE OSOBOWE?

Twoje dane osobowe zapisane w wyniku kontaktu poprzez formularz kontaktowy/pocztę e-mail,  lub zapisu na webinaria nie są udostępniane nikomu. Dostęp do nich ma jedynie administrator tej strony.

Dane pochodzące z cookies są przetwarzane przez Google na potrzeby narzędzia analitycznego Google Analytics.

JAK DŁUGO PRZECHOWUJEMY TWOJE DANE OSOBOWE?

Dane osobowe pozyskane w wyniku zapytania poprzez formularz kontaktowy lub adres e-mail (biuro [at] edukacja-finansowa.net) są przechowywane na serwerze pocztowym w formie historii wymiany wiadomości pocztowych.

Dane osobowe pozyskane w wyniku zapisu na webinaria są przechowywane do momentu gdy użytkownik nie anuluje swojej subskrypcji.

Pliki ciasteczek (cookies) są przechowywane przez 30 dni od wizyty na stronie i wyrażenia zgody na korzystanie z cookies.

JAK CHRONIMY TWOJE DANE

Dane, o których mowa powyżej chronione są zgodnie z obowiązującymi przepisami przy wykorzystaniu najlepszych, zabezpieczeń technicznych, w tym m.in. serwer na którym znajduje się oprogramowanie, znajduje się w zabezpieczonym, stale monitorowanym, specjalnie do tego przeznaczonym pomieszczeniu. Dane są przechowywane i przetwarzane z wykorzystaniem bezpiecznych mechanizmów ochrony przekazywania/przesyłu informacji o danych osobowych. Transmisja informacji o danych osobowych odbywa się w protokole SSL (Secure Socket Layer v3). Metoda ta polega na kodowaniu i dekodowaniu danych pomiędzy przeglądarką klienta a serwerem. SSL szyfruje, uwierzytelnia i zapewnia integralność wiadomości. W chwili nawiązania połączenia z bezpieczną witryną – stosującą protokół SSL – wysyłany jest do użytkownika komunikat o bezpiecznym połączeniu oraz pojawia się symbol kłódki (w zależności od przeglądarki w różnym miejscu – może to być w prawej części paska stanu lub na pasku nawigacji). Do weryfikacji bezpieczeństwa witryny SSL stosuje się certyfikaty tożsamości (pozwalają one na sprawdzenie uprawnień serwerów i użytkowników). Certyfikaty wydają firmy badające i potwierdzające zastosowanie bezpiecznych rozwiązań na stronie WWW.