webinary

webinary-edukacja-finansowa

Zapraszamy na cykl webinarów “Wiara a Finanse gdy…”, podczas których radzimy co trzeba robić, żeby w zdrowy sposób zarządzać swoimi pieniędzmi.
Podejmowane tematy to m.in: zarządzanie budżetem domowym, wychodzenie z długów, planowanie wydatków, inwestowanie, wychowywanie dzieci do mądrego obchodzenie się z pieniędzmi.
Wiedza jest poparta prawdziwymi historiami ludzi, którzy stosując biblijne zasady doświadczają wolności finansowej.
Nieodpłatne webinary są prowadzone interaktywnie – uczestnicy mają możliwość zadawania pytań.

Termin najbliższego webinaru:
już wkrótce

Temat:

W >>>

Webinar poprowadzi Wojciech Nowicki

Zaangażowany w prowadzenie wykładów i szkolenie liderów w ramach Chrześcijańskiej Edukacji Finansowej CROWN.
Razem z żoną jest współautorem książki “Uzdrowienie Finansów”​
Jest liderem zespołu LMI Polska w Tarnowie Podgórnym.
Do 2011 roku przez 15 lat pracował w firmie schattdecor sp. z o.o. a przez ostatnie cztery lata pełnił funkcję członka zarządu ds. sprzedaży i marketingu

Zapraszamy na webinar

Podczas zgłoszenia na podany adres mailowy wysyłamy informacje n.t. webinarów oraz dane do logowania w pokoju webinarowym.  Prosimy zwrócić uwagę na poprawne wpisanie swojego adresu mailowego.

Wciskając przycisk Wyślij potwierdzam , że zapoznałem się z Polityką Prywatności oraz wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych przez  W. Nowicki z siedzibą w Tarnowie Podgórnym , ul. Szkolna 33 (dalej WN)  w celu organizacji eventu oraz w celu otrzymania informacji o powiązanych z nim innych programów szkoleniowych prowadzonych przez WN. Mam świadomość swojego prawa do dostępu do treści moich danych i możliwości ich poprawiania. Wiem, iż moja zgoda może być odwołana w każdym czasie, co skutkować będzie usunięciem mojego adresu e-mail oraz imienia z listy mailingowej WN.

Politykę Prywatności – zobacz – stopka strony

Uwaga

Przyjmujemy Już Zgłoszenia Na Nową Edycję
Internetowego Kursu "Z Wiarą O Finansach"

Zaczynamy 6 maja 2020

Zobacz Informacje O Kursie TUTAJ

OBOWIĄZEK INFORMACYJNY RODO

KTO JEST ADMINISTRATOREM DANYCH OSOBOWYCH?

Administratorem, czyli podmiotem decydującym o tym, jak będą wykorzystywane Twoje dane osobowe, jest firma Wojciech Nowicki ( ul. Szkolna 33, 62-080 Tarnowo Podgórne) – administrator bloga/portalu dostępnego pod adresem www.e-kurs.com.pl

JAK UZYSKAĆ WIĘCEJ INFORMACJI O PRZECHOWYWANIU I PRZETWARZANIU TWOICH DANYCH OSOBOWYCH?

E-mail kontaktowy: biuro (at) edukacja-finansowa.net

SKĄD POCHODZĄ TWOJE DANE?

Pochodzą głównie z dwóch kanałów.

  1. Kontaktując się poprzez formularz kontaktowy na stronie www.e-kurs.com.pl wymagane jest podanie imienia, nazwiska oraz adresu e-mail.
  2. Drugim kanałem to zapis na webinarium. Wpisując swój e-mail oraz imię w formularzu zapisu na webinarium wtyczka MailPoet/Purelevrage obsługująca wysyłkę mailingu zapisuje adres e-mail oraz imię w bazie danych.

JAKI JEST CEL PRZECHOWYWANIA I PRZETWARZANIA TWOICH DANYCH OSOBOWYCH?

Twoje dane osobowe są przechowywane i przetwarzane w celach:

  • kontaktowania się z Tobą w odpowiedzi na zapytanie przesłane do nas przy pomocy formularza kontaktowego;
  • wysyłki danych dostępowych do webinaria oraz informacji o naszych programach szkoleniowych;

Ponad dzięki Cookies narzędzie analityczne Google Analytics będzie gromadziło dane na temat Twoich odwiedzin na stronie E-kurs.com.pl.

CZY MUSISZ PODAĆ SWOJE DANE OSOBOWE?

Nie ma takiej potrzeby. Swoje dane podajesz nam dobrowolnie w poszczególnych przypadkach: jeśli chcesz skontaktować się z nami przez formularz kontaktowy lub zapisujesz się dobrowolnie na webinaria.

KIEDY MOŻESZ WYCOFAĆ SWOJĄ ZGODĘ NA PRZECHOWYWANIE I/LUB PRZETWARZANIE TWOICH DANYCH OSOBOWYCH?

Zgodę na przetwarzanie danych osobowych, możesz wycofać w dowolnym momencie.

W przypadku nawiązania kontaktu poprzez formularz kontaktowy lub poprzez adres e-mail (biuro [at] edukacja-finansowa.net) prosimy od razu o dopisanie na końcu wiadomości, by po udzieleniu odpowiedzi Państwa mail został skasowany z naszego serwera – tym samym nie będziemy go przechowywać na serwerze poczty.

W przypadku zapisania się na subskrypcję webinaria w każdej wysłanej wiadomości o webinariach, w jego stopce można anulować subskrypcję. Subskrybenci, którzy wypiszą się samodzielnie z  webiariów zostaną trwale wykasowani z naszej bazy danych.

W przypadku plików ciasteczek (cookies) należy wyczyścić pliki w przeglądarce, której używasz i wyłączyć je dla strony www.edukacja-finansowa.net. Dla przeglądarki Chrome informacje o tej procedurze znajdują się tutaj, dla przeglądarki Mozilla Firefox – tutaj, dla przeglądarki Opera – tutaj, a dla Windows Internet Explorer – tutaj.

JAKIE MASZ UPRAWNIENIA WOBEC ADMINISTRATORA DANYCH OSOBOWYCH W ZAKRESIE PRZETWARZANYCH DANYCH?

Administrator gwarantuje spełnienie wszystkich Twoich praw wynikających z ogólnego rozporządzenia o ochronie danych, tj. prawo dostępu, sprostowania oraz usunięcia Twoich danych, ograniczenia ich przetwarzania, prawo do ich przenoszenia, niepodlegania zautomatyzowanemu podejmowaniu decyzji, w tym profilowaniu, a także prawo do wyrażenia sprzeciwu wobec przetwarzania Twoich danych osobowych.

KOMU UDOSTĘPNIAMY TWOJE DANE OSOBOWE?

Twoje dane osobowe zapisane w wyniku kontaktu poprzez formularz kontaktowy/pocztę e-mail,  lub zapisu na webinaria nie są udostępniane nikomu. Dostęp do nich ma jedynie administrator tej strony.

Dane pochodzące z cookies są przetwarzane przez Google na potrzeby narzędzia analitycznego Google Analytics.

JAK DŁUGO PRZECHOWUJEMY TWOJE DANE OSOBOWE?

Dane osobowe pozyskane w wyniku zapytania poprzez formularz kontaktowy lub adres e-mail (biuro [at] edukacja-finansowa.net) są przechowywane na serwerze pocztowym w formie historii wymiany wiadomości pocztowych.

Dane osobowe pozyskane w wyniku zapisu na webinaria są przechowywane do momentu gdy użytkownik nie anuluje swojej subskrypcji.

Pliki ciasteczek (cookies) są przechowywane przez 30 dni od wizyty na stronie i wyrażenia zgody na korzystanie z cookies.

JAK CHRONIMY TWOJE DANE

Dane, o których mowa powyżej chronione są zgodnie z obowiązującymi przepisami przy wykorzystaniu najlepszych, zabezpieczeń technicznych, w tym m.in. serwer na którym znajduje się oprogramowanie, znajduje się w zabezpieczonym, stale monitorowanym, specjalnie do tego przeznaczonym pomieszczeniu. Dane są przechowywane i przetwarzane z wykorzystaniem bezpiecznych mechanizmów ochrony przekazywania/przesyłu informacji o danych osobowych. Transmisja informacji o danych osobowych odbywa się w protokole SSL (Secure Socket Layer v3). Metoda ta polega na kodowaniu i dekodowaniu danych pomiędzy przeglądarką klienta a serwerem. SSL szyfruje, uwierzytelnia i zapewnia integralność wiadomości. W chwili nawiązania połączenia z bezpieczną witryną – stosującą protokół SSL – wysyłany jest do użytkownika komunikat o bezpiecznym połączeniu oraz pojawia się symbol kłódki (w zależności od przeglądarki w różnym miejscu – może to być w prawej części paska stanu lub na pasku nawigacji). Do weryfikacji bezpieczeństwa witryny SSL stosuje się certyfikaty tożsamości (pozwalają one na sprawdzenie uprawnień serwerów i użytkowników). Certyfikaty wydają firmy badające i potwierdzające zastosowanie bezpiecznych rozwiązań na stronie WWW.

Strona używa plików cookies. Korzystając ze strony użytkownik wyraża zgodę na używanie plików cookies.